بنظرم توخونگی فقط بلوز جلودکمه خوبه
سرهمی برا بیرون
من یک سرهمی سایز صفر و یک گرفتم برای تو خونه اگه کسی اومد دیدنش تنش کنم
بقیه سر همی های بیرونیش رو از سایز یک گرفتم به بالا
مثلا سایز یک فقط یکدونه سرهمی مرتب برای بیرونش خریدم
سایز ۳ هم یکدونه گرفتم هم برای بیرون مناسبه هم برای خونه چون حالت کشی داره برای جفتش راحته توش
بیرونی از هر سایز یکی بیشتر نگیر ب نظرم
سایز ۳ خواستی بیشتر بگیر چون بیشتر توی این سایز میمونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.