سلام خانوما
پوشک هر سایز چن تا باید بگیرم و چ مارکی

۵ پاسخ

دوتا صفر فعلا الکی انبار کن بعد پشیمون میشی یا بکار نمیاد اصلا یا اندازش نمیشه.هرچی خواستی میری میخری بعدش

من یدونه سایز صفر و یدونه ۴۰ تایید سایز یک گرفتم تا ایشالا به دنیا بیاد

فقط صفر و یک بگیر چون سایز های بالا میگیری فاسد میشن

برا بچه فقط یه سایز بگیر اونم صفر. و نظر به وزن بچه ات یا یک. فقط یه بسته چون ممکنه رشت بچه خوب باش و زود بری یه سایز دیگه بخری اخ تنگ میشه اذیت میشن
یا چندتا بخری میمونی استفاده نمیشه
هر بار تموم شد برو بخر

صفر دوبسته بزرگ بگیر اگ ۴ کیلو نیس بعد سایزیک بگیر۵ بسته ۴۰ تایی دیگ نگیر تا بوقتش میبینی کم زیاد میشه تاریخ رد میشه

سوال های مرتبط

مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱ ماهگی