فشار ۹رو ۱۲ بالاس؟؟
گفتن رو ۹ بالاس ینی چی

۴ پاسخ

منم ۱۲ رو ۹ بودم دکترم گف خوبه

بالا نیس رو به پایینه

معمولا ۱۲ رو‌۸ هست فشار... ولی بازم بستگی داره فشار نرمال شما چقدر باشه... من ۹ رو‌۷ همیشه بودم

9 بالا نیس شاید گفتن 12 رو9 اشتباه شنیدی

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۶ ماهگی
مامان جـوجــه🐥 مامان جـوجــه🐥 ۱۲ ماهگی
مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 ۱۲ ماهگی