۳ پاسخ

اگر خون ریزی نداری طبیعیه عزیزم

من طرف چپ شکمم قشنگ سف شده احساسش میکنم قبلش دل و کمرم دردی بیشتر از درد پریودی داشتم الانم دارم ولی قشنگ حس میکنم داره میاد بالا

منم دیشب از دلدرد بیدار شدم
ولی یکم گرفت بعد خوب شد

سوال های مرتبط

مامان پسری مامان پسری هفته سی‌وسوم بارداری