۲ پاسخ

اره منم اینطورم

بعید می‌دونم غیرطبیعی باشه عزیزم
منم تقریبا چند روز یهو شکمم یا یه سمتش درد میگیره
تنفس عمیق بگیر جوری که شکمت بره تو توی دم و بازدم های طولانی بده اگه عضلانی و واس شکمت باشه دردش آروم یا قطع میشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پرنسسم🌷🤍 مامان پرنسسم🌷🤍 هفته بیست‌وهشتم بارداری