۶ پاسخ

نه اصلا طبیعی نیست😵‍💫🤣

واای نه الان خوبه

خب دوباره حامله شو😐😂🦦🌝

اره منم میگم کاشکی برگرده ۱ ماهش ماه ۷ و ۸

اصلا طبیعی نیس😑 من الان ک هوای خونه مث پارسال این موقع شده ک حامله بودم شاید باورت نشه حالت تهوع میگیرم

بعضی موقع ها ک ادم کم میاره
میگیم ای کاش حامله بودیم داخل شکم بودن راحت تر بود😀

سوال های مرتبط

مامان موسی و تودلی مامان موسی و تودلی هفته یازدهم بارداری
مامان کدو قلقلی♥️ مامان کدو قلقلی♥️ ۱۵ ماهگی
مامان 🎀آنیسا🎀 مامان 🎀آنیسا🎀 هفته یازدهم بارداری