معلوم بچه هاتون شکر خدا آرومن و اصلا اذیت ندارن وگرنه به این زودی هوس بارداری مجدد نمیکردیم
سنت کمه عزیزم بخاطر اونه هنوز شوق و ذوق بچه داری ولی اینکار با خودت نکن که پشت هم بیاری
من دخترم بشدت نق میزنه جیغ شیطون بلا
ولی بازم دلم نی نی میخواد اگه عمل نداشتم حتما باردار میشدم مامانم اینا میگن دیگه بچه میخوایی چیکار فاصله بنداز بعدشم برو دکتر یه پسر بیار بسه گفتم من 4تا بچه میخوام همه غر میزنن بچه میخوایی چیکار همینو بزرگ کن از شوخی میگم باور میکنن🤣🤣
شوهر من جوری باهام رفتار کرد که دوران بارداری به دادگاه رسید الآنم که زیر یه سقف یک اون میگه اما من دیگه دلم نمیخواد اصلا هم خودش هم خانوادش ترجیح میدم برم پیش روانشناس تا زخم هامو درمان کنم
عزیزم 🥲🌱
بزار یکسالش بشه بعدش ..❣️🥰
منم دلم یک دخملی میخواددددددد👶🏻🌸🎀
اصلاااااااااااا طبیعی نیس
من هیچ وقتتتتت دلم تنگ نمیشه برای اون روزا
من جای تو استرس گرفتم
تو که خوبه دختر ۷ماهشه من که بعد ۲ماه دلم حاملگی خواست انروز به همسرم گفتم حیف سزارین اگه نمیذاشتم چیزی هدر بره 🤣🤣🤣
نه طبیعی نیست😂 من پسرم خیلی خوبه عاشقشم هستم ولی اصلاً دلم بچه نمی خواد دیگه🙂
اصلا طبیعی نیست🤣🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.