منم همینطور🥲 دوران بارداری من خیلی شیرین و قشنگ بود🥹🩵✨️
خوشبحالتون دلتون تنگ میشه ، من تشنج میکنم با فکرش 😐
خیلی افتضاح بود خدا نیاره اون روزارو دیگه
دلم تنگنمیشه درسته شیرینه زمان بارداری ولی پر ازسختیه
من ویار داشتم دلم تنگ نمیشه
اما خوبیش این بود روزا خیلی میخابیدم و کسی مزاحمم نمیشد😂
منم بارداری خیلی خوب و شیرینی داشتم فقطططط میخوردمممممم و میخوابیدم میگشتممممم🤪 🤪 🤪
خیلی خوش میگذشت🤤
من سکته میکنم نمیخام هرگز اونقد که سختی کشیدم تا الانم عذاب بوده برام تا الان نتونستم بخوابم 😭
من اگه تهوع و افت فشار و سوزش معده و هزارتا مشکلشو نادیده بگیرم واقعا دلم تنگ شده😂
منم خیلی دوران بارداری خوبی داشتم😇😍
یادش بخیر🙃
هوووم 😍منم همین طور دوران باردای خوبی داشتم 🥹
بزرگترین کابوس زندگیم
من بارداریام عالین از همه نظر
ولی متنفرم از بارداری 🤣
ولی من اصلاااااااا
اسم بارداری میاد پنیک میشم 😁😁
حالم بد میشه حالت تهوع میگیرم یادم می افته
🤦🏼♀️🤮
منم گاهی اینجور میشممم
حس خاصی به اون دوران دارم🥹❤️
نننننننننننههههههههههه نگوووووووووو من اصلا دلم تنگ نشده اااصصصلللاااااا فرار میکنم خاطرات خوبی نداشتم🤣🤣🤣🤣🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.