سلام مامانا ۳۷ هفتمه بچم ۲۸۰۰ وزنشه بنظرتون خوبه🥲

۵ پاسخ

عزیزم تاموقع زایمانت ب ۳کیلو میرسه خیلیم عالیه زیاد نگران وزن و اینا نباش

مال من۳۷ ب دنیااومد بااین که سونو گفته بود۲۸۰۰
وقتی اومد۲۳۰۰بود

خوبه که چرا کم باشه

خوبه عزیزم ماشاالله

گفتن یخوردن وزنش کمه

سوال های مرتبط

مامان z💜💫 مامان z💜💫 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین ومیکائیل مامان ماهلین ومیکائیل ۵ ماهگی
مامان نورا خانوم❤️🧿 مامان نورا خانوم❤️🧿 ۵ ماهگی
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری