۵ پاسخ

من دارم اگر بخاید

ایزومیل رو میگم عالیه

عالیه چون بچم به پروتئین گاوی حساسین داره این شیر خشک بر پایه پروتئین سویا هست فقط خیلی سخت پیدا میشه
درکت میکنم خدایی سخت پیدا میشه
اگه خواستید میتونید از ایشون تهیه کنید

09391877652

بیومیل پلاس بده

من بیومیل میدم راضیم

سوال های مرتبط

مامان پناه جونم💝 مامان پناه جونم💝 ۸ ماهگی
مامان سانیاوسپهر مامان سانیاوسپهر ۱ سالگی
مامان سلین و آرش🐣 مامان سلین و آرش🐣 ۱۶ ماهگی
مامان مهر دخت مامان مهر دخت ۱۰ ماهگی