۱۱ پاسخ

احتمالا من🥲

من فردا زایمانمه اونم طبیعی با امپول فشار😂
تازه بنظرم سزارینیا حق استرس ندارن
بابا ریلکسسسس

من بیهوشی کامل بودم به نظرم از بی حسی بهتره چون بعد هوشیاری میتونی صحبت کنی و سرتو تکون بدی

عزیزم من سزارین اورژانسی شدم
و پمپ درد هم نداشتم فکر کنم ترسو تر از من تو زایشگاه نبود😂ولی درداش با شیاف کنترل میشه

انشالله به سلامتی بغلش میگیری استرس نداری میگذره به چیزای خوبش فکر کن

و منی که تا اینجا طبیعی بودم و امروز دکتر قراره نامه بده برای فردا سزارین بشممم 🥲 همه اطلاعاتم راجب زایمان طبیعی بود و آماده ی اون بودم الان هنگ هنگم

اره منم فقط منتظرم برسم به اون لحظه واقعادیگه صبرم تمام شده

الهی
استرس نداشته باش
خوبه که نی نی نازتو بغلش می‌کنی

عزیزم استرس چی آخه من الان لحظه شماری میکنم این لحظه ها نزدیک بشه بابا هیچی نیست نگران نباش خودت نی نی سلامت میرین خونه

استرس ک نداره عزیزم

دوس داشتی طبیعی باشی؟

سوال های مرتبط

مامان دلوین و نی نی مامان دلوین و نی نی هفته دوازدهم بارداری
مامان مهیار و مهدیار مامان مهیار و مهدیار ۱ ماهگی