۸ پاسخ

من دکترم دیروز نامه داد بهم گفت انقباض خونریزی آبریزش بی حرکتی جنین اینارو دیدی برو بیمارستان

عزیزم کلمات انرژی بالایی دارن به افکار منفی فکر نکن

من همشونو دارم اگه اینجور🤯🤯🤯

دیشب من کمرم یجور درد گرفته بود. فکر کردم الاناس زایمان کنم☹️

گرفتگی شکمی با فاصله کم و آبریزش و لکه بینی از علائم زایمان زودرسه

عزیزم اگه خیلی نگرانی یه سر برو بیمارستان ضربان قلب و فشارتو چک کنن

پارگی یا نشتی کیسه آب.لکه بینی و خونریزی.انقباض همراه با درد پریودی شدید و تکون نخوردن بچه

انقباض.درد پریودی شکم و کمر

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان هیوا🩷🩷 مامان هیوا🩷🩷 ۷ ماهگی
مامان بنین کوچولو 🐣 مامان بنین کوچولو 🐣 ۲ ماهگی