دخترم خیلی تب داره چیکار کنم

۵ پاسخ

پیاز بزار کف پاش

آب و گلاب بزن به دست و پا و شکمش

پاشویه اش کن استامینیفن بده بهش شیریااب بده تند تند ادرار کنه تبش میادپایین
کف پاشم پیازبزارباپلاستیک ببند

استامینوفن بده و پاشویه کن با آب ولرم

اب سیب بده بهش

سوال های مرتبط

مامان آریانا مامان آریانا ۹ ماهگی
مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی
مامان الوچه مامان الوچه ۱۵ ماهگی
مامان عطرین خانوم❤️ مامان عطرین خانوم❤️ ۱۱ ماهگی