دخترم تب داره چیکار کنم؟؟؟؟؟؟

۵ پاسخ

یکم نمک بریز داخل یه تشت و پاشویه کن باهاش ولی بعد پاهاشو با آب بشور نسوزه،فوووری میاد پایین،اندازه یه پنس نمک و یه لیتر آب

تبش چنده گلم؟؟

پیاز حلقه کن. بزار کف پاش جوراب بکش روش معرکس اب رو آتیشه

پاراکید بده

قطره پاراکید بده بهش
دستمال مرطوب بزار رو پاهاش تبش کنترل کن

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی
مامان مانیا مامان مانیا ۱ سالگی
مامان الوچه مامان الوچه ۱۵ ماهگی
مامان دیانا خانوم مامان دیانا خانوم ۱ سالگی
مامان عطرین خانوم❤️ مامان عطرین خانوم❤️ ۱۱ ماهگی