سلام دخترم تب داره بنظرتون چیکار کنم

۴ پاسخ

به نظرم باید قطره استامینوفن پاراکید بدی ک تبش بیاد پایین
چه سوالیه خواهرم سریع پاراکید بده بچرو تبش نره بالا

دختر من هم تب داشت امروز قطره استامنیفون دادم یکم بهتر شد خداراشکر

پاشویه کن لباساشو کم‌کن

سلام شربت استامینوفن بده بهش

سوال های مرتبط

مامان آریانا مامان آریانا ۹ ماهگی
مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی
مامان هدیه خدا💗 مامان هدیه خدا💗 ۱۴ ماهگی
مامان دیانا خانوم مامان دیانا خانوم ۱ سالگی