۲ پاسخ

سلام من پسرم بردن تولدسه سالگیش،ازبهداشت بپرس ببین کجابایدببری من بردم بهزیستی هزینش هم ۶۰ هزاربود.

من بچه ام. رو از سه سالگی بردم بینایی سنجی اول بهزیستی بردم که با دستگاه انجام بدن بزرگتر که شد تو مهد براش انجام دادن

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۹ ماهگی
مامان فسقلی🩷 مامان فسقلی🩷 ۱ سالگی