من بدو تولد یبار تو بیمارستان یبار ۴ روزگی مرکز شنوایی سنجی
بعد سه ماهگی
بعدشم شش ماه
دوباره یکسال هم ویزیت داره
خداروشکر از اول هیچ مشکلی نداشته دخترم ولی برای احتیاط میبرم چکاپ هاشو چون دور از جون دخترم هم خونواده خودم هم همسرم یکی دونفر مشکل شنوایی دارن میترسم
من بردم گفت اگه صداش کردی نگات نکرد واکنش نشون نداد طوری که انگار نمیشنوه باز ۹ماهگی بیارش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.