۲ پاسخ

بدو‌تولد بیمارستان چکاپ شد پایان سه ماهگی هم بردم پایان ۶ ماهگی هم باید ببرم

یه بار بدو تولد انجام دادن گوش راستش رو نوشته بودن جواب نداده، یه بارم ۲ ماهگی بردم گفت سالمه،چندین بار تکرار داشت دیگه نبردم

سوال های مرتبط

مامان آرسام وپسته👑🧿 مامان آرسام وپسته👑🧿 ۲ سالگی
مامان آرنیک مامان آرنیک ۱۶ ماهگی
مامان آقایزدان👶🏼🧸 مامان آقایزدان👶🏼🧸 ۸ ماهگی