سلام برای همه سزارین دومیا سونو دالپر مینویسن ؟؟

۲ پاسخ

من دومی رو برام ننوشت ولی الان که سومیمه بهداشت رفتم گفت که 28 هفته بری حتما

اره...

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین ۱۱ ماهگی
مامان شایان🤍 مامان شایان🤍 ۵ ماهگی
مامان وطن مامان وطن هفته سی‌وپنجم بارداری