سلام خانما اکوی قلب جنین برای همه مینویسن؟

۱۰ پاسخ

من چون دیابت داشتم همین جوری نوشت که مشکلی نباشه

بعد سونو آنومالی برای منم نوشت
یکشنبه وقت گرفتم برم انجام بدم

اره الان برای همه مینویسن

برا همه رو انگار نمی‌نویسند بعد اینکه فک میکنم مشکل خاصی هم باشه بعد تولد باید پی گیری شه

منم بنویسه نمیرم
بچه گناه داره آخه هی عذاب
امروز پدرم در اومده برای آزمایش گلوکز خون

نه منم رفتم آنومالی هم مشکل نداشت

دکتر من برای همه مینوشت

فقدکسایی ک مشکل دارن

توی سونو انومالی اگه مشخص بشه ک رسوب توی قلب هست برای اطمینان میفرستن اکو

برای منم نوشت که من انجام ندادم

سوال های مرتبط

مامان نورچشمم مامان نورچشمم هفته بیستم بارداری
مامان کارن مامان کارن هفته سی‌ودوم بارداری
مامان علیهان مامان علیهان ۹ ماهگی
مامان 🎀فسقل💗 مامان 🎀فسقل💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دونه مامان دونه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی 🩵👶🏻 مامان نی نی 🩵👶🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری