به نظرم واجبه بچه برادر من بعد به دنیا اومدن فهمیدیم مشکل قلبی داره باید عمل بشه
من دکترم همرو میفرسته منم رفتم کلا برای بررسی بیشتر قلبه تا خیال خودت و دکتر راحت شه
نه برای کسانی که ریسک دارن ، یا دوقلو باردارن یا سن بالای مادر
والا نميدونم دكتر من نوشت منم رفتم مشكل خاصي ام نداشتم كلا دكترم برا همه مينويسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.