۳ پاسخ

اگر دکتر برات نوشته حتما انجامش بده، فکر کن یه سونوی دیگست، انجام بده که بعدا پشیمون نشی

اره من دادم اما مشکلی خداروشکر نبود برااطمینان خودم انجام دادم فقط برا مشکل دارا نیست اماواجبم نیست اگه دوتر ننویسه دلبخواهه

اگه دکتر بگه .بیشتر برای ناراحتی قلبی مادر و سابقه های مادر چک میکنن یاتو ان تی مشکلی باشع اجباری نیست بستگی ب دکتر داره

سوال های مرتبط

مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی
مامان سلین💖 مامان سلین💖 ۱ ماهگی
مامان فنچ مامان فنچ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کارن مامان کارن هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری