خانومای گل همتون اکوی قلب جنین رفتید؟؟؟ واجبه؟

۱۷ پاسخ

بله رفتم بنظرم هزينه اش در مقابل هزينه هايى كه از بعدتولد شروع ميشن هيچى نيست

میگن نقطه سفید رو باید حتما بررسی کنن جاهای دولتی ارزون حتما برو

نيازباشه دكتر بهتون ميگه من امروز رفتم دكترم بخاطر قندم نوشت گفت برو

نه منم نرفتم

اکو قلب جنین؟؟؟؟
من اکو قلب واسه خودم رفتم

با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته
سلام مامانای گل 🤚🏼
من انلاین شاپ لباس نوزادی دارم
تو روبیکا کانال دارم
هم کیفیته لباس ها درجه یک هست
هم قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد

کلی لباس گوگولی شیک و نوزادی داریم
جنس پنبه و نخ پنبه
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هم فوری هست

ایدی کانال روبیکا
‏‌nini_heed1

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

نه بستگی به دکتر داره دکتر من نخواست یا اگه تو سنو قلبو خوب نبینه مینوسن

من نرفتم

جدیدا شده جزء روتینای بارداری..بری بهتره حیالت از سلامت قلب جنینت راحت میشه
منم‌هفته ی ۱۹ رفتم

برای منم نوشته بود دیروز رفتم

منم برام نوشته بود ولی نرفتم
گفت ما پیشنهاد میدیم برید ولی ضروری نیست

من جاریم واسه خودش رفت اونجا بهش گفتن میخوای بچه رو هم ببینی؟واسه اکوی بچه ۵ میلیون ازش گرفتن

نه برای منم ننوشتن که برم اگه لازم باشه دکتر خودش میگه

نه اگر لازم باشه بهت میدن

من رفتم

منم نرفتم واسه اکو قلب واجبه بریم؟

منگه تو هیچ کدوم از بارداریم نرفتم

سوال های مرتبط

مامان سلین💖 مامان سلین💖 ۱ ماهگی
مامان کارن مامان کارن هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری