خانوما شما داپلر رفتید همه؟و اکوی قلب جنین

۱۳ پاسخ

برای من هم زمان با آنومالی اکو قلب جنین رو نوشت ولی داپلر رو نه فعلا

من اکوقلب رفتم ۳میلیون

ببخشید داپلر برا چی هست چیا توش بررسی میشه ؟

من هیچکدوم نرفتم واجبه؟

من هیچ کدومو انجام ندادم لازم نبود

من چون یهوسقط داشتم رفتم. یعنی دکتر مجبور کرد

من هر دو رو برای خیال راحتی خودم انجام دادم ولی شنیدم اجباری نیست

من بله دو روز پیش داپلر رفتم ... اما اکوی قلب رو برای خودم رفتم نه جنین

من اکو قلب رفتم دالپر هم دکترم سی هفته برام نوشته

مگه حتمابایدانجام بدیم😕

به من گفت هفته ۲۴ باید انجام بدم

آره هر دوتا رفتم

من هردورو انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهراد و مهرسام مامان مهراد و مهرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان وآیلین مامان آیهان وآیلین روزهای ابتدایی تولد