۱۱ پاسخ

من بیمارستان دولتی رفتم فوق تخصص فلب کودکان انجام داد رایگان همین دکتر مطب ۳تومن میگیره

من آزاد 2400دادم

یعنی اگه تو انومالیم مشکلی نبوده حتما اکوی قلب واجبه؟

من چندروز پیش دادم ۱۸۰۰

ممنون عزیزم

من چندروز پیش انجام دادم بیمه نداشتم ۲۵۰۰ شد

بود عزیزم۱۵۰۰

پنجشنبه باید برم

من انجام داد رفتم بیمارستان ۲۵۰ گرفتن🤷‍♀️

من با آنومالی اکوی قلب دادم ۲۲۰۰ بود

من نرفتم زنگ زدم‌وقت گرفتم گفتن هزینه اش از۱۲۰۰الی ۱۵۰۰هستش

سوال های مرتبط

مامان سودا و مهرسا 🩷 مامان سودا و مهرسا 🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گیلاس🍒💞💖 مامان گیلاس🍒💞💖 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق‌کوچولو مامان فندق‌کوچولو ۷ ماهگی