براتعیین جنسیت کی بایدبرم سونو

تصویر
۸ پاسخ

من ۱۲هفته دو بارداری مختلف گفت هر دو شم اشتباه همون دیرتر بری بهتره
سر دخترم گفت پسره دختر بود سر پسرم گفت دختر پسر بود 😅🤧

*💵ثــبــت نــام صــنــدوق وام قرض‌الحسنه ۱۰۰ مــــیــــلــــیــــون تــــومــــانــــیــــ💵*سال ۱۴۰۴

🔰 * اقساط ۲۰ ماهه*
اولویت باکسانی که عضوبیارن

سلام به همه مامانای گل
آزمایش گلوگوزچندهفتگی بایدانجام داد

از ۱۳ هفته مشخصه به شرطی‌مه وضعیت قرار گیری جنین خوب‌باشه ولی سونو ۱۸ هفته اجباریه

من ۱۲ هفته بهم گفت

18هفته بصورت کامل مشخصه.
من تحمل نداشتم 16 هفته بودم سونو عادی رفتم بهم گفت که جنسیت رو عزیزم.

18هفته

هفته۱۸بارداری

سوال های مرتبط

مامان ایسان مامان ایسان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان عاطی مامان مامان عاطی ۸ ماهگی
مامان نخود🥹 مامان نخود🥹 هفته بیست‌ویکم بارداری