۴ پاسخ

من 26 هفته دکترم گفت برم برای وزن. ولی معمولا 28 میرن.

فعلا سونو دیگ نداری تا 28هفته اما 25 هفته ی ازمایش گلوکز باید انجام بدی

هفته 28 وزن و داپلر

دکتر به من گفت ۲۸ هفته سنو وزن رشت

سوال های مرتبط

مامان پسملی💙 مامان پسملی💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فرشته من مامان فرشته من هفته نوزدهم بارداری
مامان لیانا ودیانا مامان لیانا ودیانا ۸ ماهگی
مامان گودی مامان گودی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین ۹ ماهگی
مامان ساحل مامان ساحل هفته بیست‌وششم بارداری