سلام اول بایدبرم سونو آنومالی یا آزمایش

۶ پاسخ

آزمایش تو هفته ۱۶ هستش سونو هفته ۱۸

سونو باید بری بعد اون برگه رو هم همرات ببری برا آزمایش برگه سونو رو میخوان

سونو اوله

سونو آنومالی ک هفته۱۸-۱۹باید می‌رفتی..برا همه هم آزمایش نمینویسن اول سونو

اول آزمایش

اول سونو برید اگه دکترت ازمایشو هم نوشته بعدشم ازمایشش

سوال های مرتبط

مامان کارن وهاکان💙 مامان کارن وهاکان💙 هفته سی‌ودوم بارداری