برا تقویت تخمک چه قرصی خوردین؟

۵ پاسخ

کوالی فول خوب بود

اوزیل

اوزیل

اوزیل گلم خوردم

زیر نظر دکتر باشی بهتره.

اما لتزوزول خوبه ک در کنارش امپولشو هم بزنی اگه نزنی کیست میشه.

برای تقویت تخمک و تخمدان اووبوست ، اوزیل ، پودر اینوفولیک و...

سوال های مرتبط

مامی آینده مامی آینده قصد بارداری
مامان الوین و سوین مامان الوین و سوین هفته چهاردهم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته سی‌وپنجم بارداری