ضربان قلب ۱۸۹ بنظرتون جنسیت چیه؟

۷ پاسخ

سلام عزیزم خوبی ممنون میشم جواب بدید شما ضربان قلب نی نی اینقد بود تو هفته چند بود ؟نگفتن بالاست یا مشکلی داره؟ من۸ هفته۱۸۰بود ۱۰ هفته۱۸۸و گفت باید پایینتر میومد ولی بالاست

جنسیت بچتون چی بود

صددرصد دختر

اینا الکیه برای من کلا همه چی دختر بود ولی پسره😂😂😂

ربطی نداره اصلا

دختر.

ضربان ربطی به جنسیت نداره

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه من👼🩵 مامان معجزه من👼🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آریا👶🍓 مامان آریا👶🍓 هفته دهم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آراد💙🩵💙 مامان آراد💙🩵💙 هفته سیزدهم بارداری
مامان یارصاحب الزمان مامان یارصاحب الزمان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری