خانما آزمایش ان تی من نرمال؟

تصویر
۹ پاسخ

میشه بپرسم نی نی چیه

خوبه عزیزم
نینی دختره؟

دکتر سونو چیزی نگفت؟

آره به نظرم همون پسره

بفرست

از روی فری بتا و مام

نه خوبه نگران نباش به نظرم نی نی پسره تو سونو بهت نگفت؟

آره خوبه خداروشکر به دکترت هم نشون بده

آره خوبه ولی چرا انقد دیر رفتی واسه انتی؟

سوال های مرتبط

مامان سان آی مامان سان آی ۱ ماهگی