۷ پاسخ

حالا من از همون اول گرفتگی بینی شدید دارم
دکترم گفت طبیعیه
ولی انگار تو بینیای عملی شایع تره

طبیعیه بدترم میشه

من همیشه آسم و تنگی نفس داشتم قبلا
الان نمیتونم داروهاش رو بخورم کلا اسیرم یه قدم راه میرم نفسم رفته

منم خیلی دارم 🥲با اینکه لاغرم🥺

منم دارم از هفته ۱۸ دکتر اکو هم نوشت رفتم سالم بود ، دکتر قلب بهم گفت زیر سرت دوتا بالشت بزار و غذای آبکی و مایعات شب نخور. اوایل خوب بود الانا با ایناهم خوب نمیشه دراز میکشم نفسم خ میگیره

استرس داری . یا غذا سنگین.

من از اواش تنگی نفس دارم هر بارم به دکترم میگم ،میگه طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سوگند💕 مامان سوگند💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد