۷ پاسخ

اره من میدم بیشتر پیازچشومیدم

من از نه ماهگی غذای سفره دادم.

اره اگه بخوره بده

دیگ از الان همه چی بهش بده بخورع جز عسل بقیه مواد رومیتونه بخواه

آخه چه جوری میشه بهش بدی؟؟

دکتر دختر من دیروز ک برای چکاپ برده بودمش گفت از ۱۱ماه و دوهفته هرچی ک خودتون میخورید و بهش بده

میتونه بخوره و بجوه !

سوال های مرتبط

مامان رو 💕 ی 💕س ا مامان رو 💕 ی 💕س ا ۱۵ ماهگی
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۲ سالگی
مامان شکلات مامان شکلات ۲ سالگی
مامان آرتین، آنیتا❤ مامان آرتین، آنیتا❤ ۱ سالگی
مامان فندق🎀👧🏻💞وتودلی🩵👶🏻 مامان فندق🎀👧🏻💞وتودلی🩵👶🏻 ۱ سالگی
مامان آسنا مامان آسنا ۱ سالگی