کیا موقع عطسه کردن شکم یا کنار شکمشون تیر میکشه؟

۶ پاسخ

وای من‌سرماخوردم یکسره عطسه میکنم سعی کن‌دستت‌بزاری زیر دلت

من خیلی دردم میاد

من🤌
انگار رگای زیر شکمم میخواد پاره بشه

من✋🏻 طبیعیه نکران نباش
خیلی بدم تیر میکشه ادم همش فک میکنه بچه چیزیش میشه ولی نگران نباش اتفاقی نمیفته❤️

منننن

اره من دیروز عطسه کردم تیر کشید شدید

سوال های مرتبط

مامان 💙هیراد کوچولوم💙 مامان 💙هیراد کوچولوم💙 ۷ ماهگی
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری