۴ پاسخ

از رو این بخون

تصویر

تازه سونو دادین؟ برای وزن چیزی نگفت بهتون؟

19کمی زیاده قند داری؟

۱۹هست🧐

سوال های مرتبط

مامان لنا خانوم 🩷✨ مامان لنا خانوم 🩷✨ ۸ ماهگی
مامان مهراد🧸🤎 مامان مهراد🧸🤎 ۶ ماهگی
مامان آروین کوچولو 🐥 مامان آروین کوچولو 🐥 ۱ ماهگی