۱۱ پاسخ

خرابه ک!

با کی رابطه داشتی مگ طلاق نگرفتی

خیلی ادرار میریزی

یا بی چک و صاف نمیذاری زمین و کج میگیری یا زیاد میریزیدباید سه تا قطره باشه همش
این خراب در اومده بعد تازشم شما کیست داری بی بی احتمال خطاش بالاست
بذار هفته دیگه برو ازمایش و سونو

منفیه

منفی.

خرابه باید یکی دیگ بزنی ببینی چجوری میشه . اینم خشک بشه بعد نگا کنی‌

مثبته

خرابع گمونم این یاهم هالس

انگار خرابه

الکی بگیم منفی
خب مثبنه

سوال های مرتبط

مامان پارسا مامان پارسا ۴ سالگی
مامان ساجده مامان ساجده ۱ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۴ سالگی
مامان آراد مامان آراد ۵ سالگی
مامان پارسا مامان پارسا ۴ سالگی
مامان هلنا و حسنا مامان هلنا و حسنا ۲ ماهگی
مامان دلماه مامان دلماه ۶ ماهگی