۵ پاسخ

چه جالب من بچم تا 5ماهگی هرکار میکردم پستونک نمیخورد حالا شروع کردم به دادنش 🤣

هرچقدر دیرتر بگیری متوجه تر هستند و اذیت میشن

من خودم ۴ ماهگی از دخترم گرفتم

عزیزم تا هروقت خودت صلاح دیدی ترکش بده برای دندونش هم مشکلی ایجاد نمیکنه

تا قبل یکسالگی بهترین زمان برای ترک پستونک هست

سوال های مرتبط

مامان فندقی محمدطاها مامان فندقی محمدطاها ۱۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان لیا مامان لیا ۷ ماهگی
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان دخترم💕 مامان دخترم💕 ۱۶ ماهگی