۴ پاسخ

سلام عزیزم شما ترشح اینمدلی داشتی چیگا کردی

سنو واژینال هم انجام داد

سلام. نه
من خودم گاهی ترشح قهده ای دارم، گاهی لکه بینی، حتی یه بارهم شد که خونریزی کردم و لخته دفع شد ولی شکر خدا مشکلی پبش نیومد
فقط با دکترت مشورت کن

آره خطرناکه حتما به دکترت بگو ، اگه قلب تشکیل شده باشه برات شیاف تجویز میکنه

سوال های مرتبط

مامان 🥰هدیه خدا🧿 مامان 🥰هدیه خدا🧿 هفته نوزدهم بارداری
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
منتظره معجزه 🌱 منتظره معجزه 🌱 قصد بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌وسوم بارداری