دوستان ۴و ۵قاچ پیتزا خوردم دلدرد دارم یعنی خطر ناکه

۷ پاسخ

😐😐😐

نه احتمالا سردیت کرده
یانفخ کردی
آبجوش نبات بخور یا یذرع عرق نعنا

🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

😳😳😳😳😳

من همش میخورم سر دلت مونده چایی بخور رفع میشه

پنیر پیتزا خوب نیست ولی یه بار که اشکال نداره سنگینی کرده شاید

اره خیلی😕🤣

سوال های مرتبط

مامان مامان هدیه خدا مامان مامان هدیه خدا هفته هجدهم بارداری
مامان کودک مامان کودک هفته سی‌ام بارداری
مامان هیوا گیانم🤱🍃 مامان هیوا گیانم🤱🍃 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته چهاردهم بارداری