خانوما تو هفته من کمر درد دارین؟؟طبیعیه؟

۵ پاسخ

کمرد درررد.. واژن درد.. دل درد💔

اره یکم که وایمیستم کمر درد و در واژن میگیرم

آره عزیزم طبیعه من اصلا نمیتونم سرپا باشم راه هم زیاد نمیتونم برم هلاک میشم ولی میرم ک زود زایمان کنم راحت شم

وااااای منم از کمردرد دارم میمیرم مخصوصا وقتی شبا میخوام بخوابم گریه ام میگیره دیگ😵‍💫😢. پرسیدم گفتن بخاطر اینه که رحم داره بزرگ میشه و جا باز میکنه به کمر و لگن فشار میاد طبیعیه

سلام اوف از کمر درد من همراه کمردرد پادرد هم دارم

سوال های مرتبط

مامان دلاریس مامان دلاریس ۱۲ ماهگی
مامان دلاریس مامان دلاریس ۱۲ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان دردونه دخترم💗 مامان دردونه دخترم💗 ۷ ماهگی
مامان تابان مامان تابان هفته سی‌وسوم بارداری