خانوما شیرخشک ببلاک برای وزنگیری خوبع؟؟

۳ پاسخ

من آپتامیل میدم وزن دهیش خوب بوده

پسرم نان بهش نمیساخت مرتب اسهال بود اپتامیلم ی مدت دادمش خیلی نفخ میکرد دلدرد میشد باهاش
ببلاک ک میدم بهتره

اره من ب پسرم میدم خوبه
بو خوبیم میده

سوال های مرتبط

مامان ویام گردالی🩵⚽️ مامان ویام گردالی🩵⚽️ ۱۳ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان ایلهان مامان ایلهان ۷ ماهگی
مامان مامان خرسی مامان مامان خرسی ۷ ماهگی
مامان مامان خرسی مامان مامان خرسی ۷ ماهگی
مامان سلین و آرش🐣 مامان سلین و آرش🐣 ۱۶ ماهگی
مامان عبدالرزاق سپاهی مامان عبدالرزاق سپاهی ۱۶ ماهگی