۹ پاسخ

عزیزم بستگی به توده بدنی بچه داره
اگه میبینی دوی پای بچه رو خیلی قرمز میکنه و جاش خیلی میمونه لبه پوشک
براش سایزش رو عوض کن
چون بعضی بچه ها یکم تپلی هستن و باید سایز ۵ بست بعضی هم میبینی یک سالشونه وای سایز ۳ استفاده میکنن

من ۴ مثبت می بندم از اول ۸ ماهگی تقریبا هم وزن پسرتون بود تو ۸ ماهگی

اونایی که میگن سه رو درک نمیکنم

۴ مولفیکس

۴ مولفیکس

شماره سه

چهار

تا ۹ کیلو شماره ۳ میزنن من واسه پسرم ۴میزنم

باید ۳ ببندی

سوال های مرتبط

مامان selin•💜🦄• مامان selin•💜🦄• ۱ سالگی
مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۶ ماهگی
مامان Daniyal🩵🪽👣 مامان Daniyal🩵🪽👣 ۱۲ ماهگی