۳ پاسخ

رفلاکس نداره ؟

وزنش خوبه نگران نباش
بهش شیرخشک بده
حجم وعده هاش کم کن اما دفعاتش زیاد کن

چند کیلوعه؟؟

سوال های مرتبط

مامان نیکی جون مامان نیکی جون ۱۳ ماهگی
مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 ۷ ماهگی