خانوما امپول ریه تا چند هفتع اثر خودشو داره؟

۷ پاسخ

عزیزم شما خودت واسه آمپول ریه به دکترت گفتی؟؟

خانما ب من ۶ تا داده دکترم دوتاشو۲۵هفته زدم دوتاشو قراره امروز بزنم دوتا هم ۲ اردیبهشت ب نظرتون زود نزدم؟؟گفت دیابت نداری میتونی بزنی

برا من نزد گفت فعلا خطر زایمان زودرس نداری هر دو هفته بیا انقباضات چک کنم اگه لازم شد بزنم من سرکلاژم هستم

دکتر به من گفت بین ۲۸تا ۳۰هفته میتونی بزنی

واسه من یه دوز 27هفته دوز بعدی 30هفته 12شب زدم چهارصبح زایمان کردم و مشکلی نداشتن بچه ها

از هفته های شما ب بعد هرموقعه بزنی اثر داره حتی شب قبل زایمان

۲۸ هفته که بزنن بهت بچه از اون به بعد بدنیا بیاد چون ریه اش کامل میشه با آمپول زنده میمونه

سوال های مرتبط

مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 ۱۱ ماهگی
مامان 👶دخملی مامان 👶دخملی ۸ ماهگی
مامان الین مامان الین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هاکان👶🏻💙 مامان هاکان👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد