امپول ریه چند هفتع باید زد؟؟؟

۷ پاسخ

از سی به بالا بارداری اولم ۳۴هفته زدم ۳۹زایمان کردم این یکی دکترم گفت۳۰میزنم ۳۷عملت میکنم

فکر کنم تا ۳۵ بزنن

از 27 هفته میزنن
ولی برای کسایی ک سابقه سقط یا زایمان زودرس دارن

فک کنم هفته بیست و هشت به بعد

برا همه تجویز نمیشه فقط کسی که احتمال زایمان زودرس داشته باشه
معمولا از ۳۰ ب بالا، دوست من۳۴زدن براش

من دکترم گف مجوز و اجازه دادن نداریم منسوخ شده باعث خفگی و مرده زایی و زایمان زودرس میشه به من نداد 😕از چند تا دکتره دیگ هم پرسیدم همینو گفتن

من هفته ۲۸زدم

سوال های مرتبط

مامان نویان و دایان مامان نویان و دایان ۱۳ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۸ ماهگی
مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلیا مامان نیلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان لاوین💙🩷 مامان لاوین💙🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان علیهان وشاهان مامان علیهان وشاهان ۶ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ودوم بارداری