سلام خانم ها آمپول ریه باید چند ماهگی زد

۷ پاسخ

برای کسایی ک در معرض زایمان زود رس هستن میزنن فقط.
من امروز دوز اول رو زدن و بستریم

عزیزم امپول ریه باید نیست
همه نمیتونن‌ بزنن
فقط شامل حال کسایی میشه که خطر زایمان‌ زودرس دارن یعنی تشخیص دکتر اینه که زودتر از موعد زایمان میکنن اونا باید امپول ریه بزنن
همه نمیتونن بزنن
من‌ خودم خیلی دوست داشتم بزنم دکتر اصلا قبول نکرد

من هفته بعد باید بزنم

من ۲۸ هفته زدم حدودا

برای هرکس باتوجه به شرایطش متفاوته

مگه برا همه میزنن؟؟ من الان ۳۴هفته هستم کسی بهم چیزی نگفته

باید نداره به هر کسی که خطر زایمان زودرس داره دکتر تجویز میکنه حالا شاید یکی هفت ماهگی یکی هشت ماهگی یکیم ۹ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی و نانا مامان نی نی و نانا روزهای ابتدایی تولد
مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 ۱۱ ماهگی
مامان نیلیا مامان نیلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۸ ماهگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها هفته سی‌وپنجم بارداری