سرلاک یاپوره چند میخرین؟

۳ پاسخ

سرالاک گندم وسیب خریدم ۱۶۵ تومن

پوره رو که نمیخرن درست میکنن🫤

پوره توسیسمونی فروشی بود ۲۰۰ تومن

سوال های مرتبط

مامان دخملی😻🙈 مامان دخملی😻🙈 ۱ سالگی
مامان آقانویانم🫠 مامان آقانویانم🫠 ۱۶ ماهگی
مامان ایلکان مامان ایلکان ۱۴ ماهگی