۳ پاسخ

من بچه‌های بزرگ ترمو یک ساعت بعد اگه تب نیاد پایین میزارم

من شنیدم 4ساعت
باز بذار بقیه بیان بگن

چهار ساعت اگ دیدی تبش بالاش ۳۸نیمه براش بزن

سوال های مرتبط

مامان آیهان💙آنیا🩷 مامان آیهان💙آنیا🩷 هفته سی‌ودوم بارداری