خانما آسپرین رو برای چی دکتر داده بهتون

۷ پاسخ

من واسه خونرسانی ضعیف جفت

چون شریان سمت چپ رحمم بالا بود تو سونوگرافی داپلر

سلام به منم داده روزی یک عددبایدبخورم چون من سابقه سقط داشتم واسه خون رسانی جفت

فشارم بالا بود داد

به منم داده ولی نمی‌دونستم تو اینترنت زدم جلوگیری از سقط هم میکنه

غظلت خون دارم باید استفاده کنم

بمن ک نداده🤷🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یا ضامن اهو مامان یا ضامن اهو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💖 دخملم💖 مامان 💖 دخملم💖 هفته سی‌وهفتم بارداری