بچه ها عکسی از آزمایشم سر در میاره تا برم دکتر

تصویر
۴ پاسخ

خوشبحالت تیروئیدت نرماله مال من ۴ بود دکتر برام دارو نوشت

همه چیش نرماله

همش نرماله

تیروئید خوبه نرماله بقیش هم فکر کنم نرماله

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا 🩷🩷 مامان هدیه خدا 🩷🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رادین مامان رادین هفته هجدهم بارداری
مامان هلسا🫀 مامان هلسا🫀 روزهای ابتدایی تولد